Dystrybucja adresowa
Forma dystrybucji adresowej materiałów reklamowych porównana może być do standardowej przesyłki pocztowej lub kurierskiej. Pierwsza możliwość to kolportaż przesyłek pod konkretnie wybrane adresy za potwierdzeniem odbioru. Wariant ten jest najczęściej wybierany w przypadku akcji promocyjnej wśród grupy odbiorców instytucjonalnych i charakteryzuje się wysoką skutecznością dostarczenia, wynoszącą ok. 80%. Forma materiałów reklamowych to zaproszenie, list, ulotka, gazeta, katalog, folder bądź gadżet reklamowy.
W kosztach dystrybucji wyróżnić można opakowanie, stworzenie materiałów reklamowych oraz samo dostarczenie.
Przykładowa specyfikacja materiału:
Biała koperta (K-20) z logo
Katalog bądź gazeta reklamowa
List przewodni personalizowany pośrednio – regionalny
Personalizowana naklejka
Konfekcja
Opcjonalny gadżet reklamowy (długopis, kubek, podkładka pod mysz)
Koszta:
Opakowanie – koperta K-20
Materiały reklamowe – katalog, gazeta, konfekcjonowanie, ewentualny gadżet
Przygotowanie listu przewodniego (A4, 4+0 offset 80 g)
Dostarczenie
Wariant 2
Druga możliwość jaką przygotowaliśmy w ramach dystrybucji adresowej to kolportaż materiałów ulotek lub innych reklamowych pod wskazany adres bez potwierdzenia odbioru. Oba warianty wykorzystują bardzo podobne formy materiałów, a więc zaproszenia, foldery, katalogi reklamowe, gazety, gadżety etc.
Specyfikacja materiału:
Opakowaniem jest biała koperta z logo (K-20)
Katalog lub gazetka promocyjna
Regionalny, pośrednio personalizowany list przewodni
Personalizowane naklejki
Konfekcja
Gadżet w postaci kubka, długopisu etc. – opcja
Koszta:
Koperta – opakowanie
Materiały reklamowe (katalog/gazeta, opcjonalny gadżet, konfekcjonowanie)
Personalizowana naklejka oraz list przewodni (regionalny) – 4+0 offset 80 g A4
Zapraszamy do kontaktu celem przygotowania indywidualnej oferty.