Warszawa
Warszawa
Wrocław
Wrocław
Rzeszów
Rzeszów
Gdańsk
Gdańsk
Opole
Opole
Lublin
Lublin
Łódź
Łódź
Kraków
Kraków
Sandomierz
Sandomierz
Szczecin
Szczecin
Białystok
Białystok
Toruń
Toruń
Gorzów Wielkopolski
Gorzów Wielkopolski
Bydgoszcz
Bydgoszcz
Katowice
Katowice
Poznań
Poznań
Zielona Góra
Zielona Góra
slideshow html

Dystrybucja bezadresowa

 

Informacje ogólne


Głównym profilem działalności firmy jest dystrybucja bezadresowa oraz selektywna (tzn. inteligentny kolportaż ulotek). Firma posiada kompleksowe zaplecze logistyczne na terenie całego kraju. Zespół 42 magazynów centralnych w 4 głównych rejonach Polski zapewnia pełną obsługę logistyczną oraz transportową na 98% obszaru całego kraju. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu oraz stale rozwijanej i uaktualnianej bazie rozbudowy miast, jesteśmy w stanie zaplanować oraz przeprowadzić pełnonakładowy kolportaż ulotek i innych materiałów na terenie całego kraju w ciągu 3 dni od daty złożenia zamówienia.

 

Filozofią naszej firmy jest budowanie wieloletnich stosunków handlowych z naszymi klientami opartych na obustronnym zaufaniu, jakości oraz zadowoleniu obydwu stron.

 

Inwestujemy w doświadczenie:

Trzon firmy stanowi zespół wykwalifikowanych specjalistów o wieloletnim doświadczeniu w branży dystrybucyjnej.

 

Dla nas każdy klient jest najważniejszy, indywidualnie podchodzimy do potrzeb i oczekiwań naszych zleceniodawców, tak aby ich zadowolenie było miara naszego sukcesu.

 

 

Podstwowe założenia dystrybucji

 

Szanując pieniądze naszych klientów staramy się, aby zawsze przeprowadzone przez nas dystrybucje trafiały do przeznaczonego odbiorcy.


Tereny, obszary, target są zawsze konsultowane z naszymi klientami, a ponadto indywidualne podejście do każdego pozwala zaoszczędzić czas i pieniądze oraz zmaksymalizować efekty i zwrotność z powierzonego nam projektu. Targetem dla nas nie są domy, bloki itp. ...dla nas target to dotarcie do jak najbardziej odpowiedniego i konkretnego odbiorcy.


Dystrybucja materiałów reklamowych obejmuje:

 

skrzynki pocztowe w blokach mieszkalnych

skrzynki pocztowe w domach jednorodzinnych

wyznaczone punkty w miejscach objętych zakazem

 

Wykonanie dużej akcji dystrybucyjnej w terenie trwa 3 do 5 dni. Stardardowo możemy realizować 3-4 takie akcje w miesiącu.

 

Kontrola dystrybucji „dwufazowa”:

 

kontrola wewnętrzna dystrybucji po stronie BTL

kontrola wspólna z klientem *

 

*według załączonego regulaminu kontroli

 

Etapy akcji dystrybucji bezadresowej

 

Etapy:

 

przygotowanie logistyczne akcji

realzacja zlecenia w terenie

kontrola jakości dystrybucji

 

Realizacja zlecenia w terenie:

 

rozdzielenie wśród kurierów materiałów dystrybucyjnych (ulotki/gazetki) oraz pomocniczych (mapy, raporty etc.)

kontrola efektywności pracy kurierów (zarówno kontrole wewnętrzne BTL jak i kontrole wspólne z klientem)

codzienne rozliczanie kurierów z kolportowanych materiałów i weryfikacja ich pracy

 

 

Logistyka i raportowanie


Logistyka

Zasektorowane mapy oraz baza danych przekazane na każdy punkt objęty obsługą. Indywidualne każdorazowo ustalenie rejonów dystrybucji wraz z kierownikami punktów.

 

Logistyka transportu

Odbiór własny z BTL z wyznaczonego magazynu bądź placówki klienta. Transport w rejony kolportażu po stronie BTL.

 

Raportowanie

Codzienny raport z wykonanej dystrybucji do godziny 12 za dzień poprzedni. Całościowy raport końcowy.

 

 

Przykład tworzenia sektorów dystrybucyjnych:

 

 

Podział główny

 

Podzial szczegółowy

 

Nazwa

 

XV Praga Płd

REJON 155

XV Praga Płd REJON 156
XV Praga Płd REJON 158
XV Praga Płd REJON 159
XV Praga Płd REJON 160
XV Praga Płd REJON 162
XV Praga Płd REJON 163

 

 

 

Składowe ceny

 

Koszt kolportażu jednej sztuki ulotki/gazetki reklamowej zależy od:

 

nakładu dystrybucji

wagi jednostkowej materiału

cykliczności dystrybucji

obszaru doręczenia

miejsca odbioru

założeń transportowych

 

 

Najpopularniejsze warianty dystrybucji bezadresowej

Dział obsługi klienta

Telefon: 32 / 760-90-35

GSM: 533-21-23-24

e-mail: biuro@btl-complex.pl