Dystrybucja bezadresowa
Informacje ogólne
Głównym profilem działalności firmy jest dystrybucja bezadresowa oraz selektywna (tzn. inteligentny kolportaż ulotek). Firma posiada kompleksowe zaplecze logistyczne na terenie całego kraju. Zespół 42 magazynów centralnych w 4 głównych rejonach Polski zapewnia pełną obsługę logistyczną oraz transportową na 98% obszaru całego kraju. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu oraz stale rozwijanej i uaktualnianej bazie rozbudowy miast, jesteśmy w stanie zaplanować oraz przeprowadzić pełnonakładowy kolportaż ulotek i innych materiałów na terenie całego kraju w ciągu 3 dni od daty złożenia zamówienia.
Filozofią naszej firmy jest budowanie wieloletnich stosunków handlowych z naszymi klientami opartych na obustronnym zaufaniu, jakości oraz zadowoleniu obydwu stron.
Inwestujemy w doświadczenie:
Trzon firmy stanowi zespół wykwalifikowanych specjalistów o wieloletnim doświadczeniu w branży dystrybucyjnej.
Dla nas każdy klient jest najważniejszy, indywidualnie podchodzimy do potrzeb i oczekiwań naszych zleceniodawców, tak aby ich zadowolenie było miara naszego sukcesu.
Podstwowe założenia dystrybucji
Szanując pieniądze naszych klientów staramy się, aby zawsze przeprowadzone przez nas dystrybucje trafiały do przeznaczonego odbiorcy.
Tereny, obszary, target są zawsze konsultowane z naszymi klientami, a ponadto indywidualne podejście do każdego pozwala zaoszczędzić czas i pieniądze oraz zmaksymalizować efekty i zwrotność z powierzonego nam projektu. Targetem dla nas nie są domy, bloki itp. ...dla nas target to dotarcie do jak najbardziej odpowiedniego i konkretnego odbiorcy.
Dystrybucja materiałów reklamowych obejmuje:
skrzynki pocztowe w blokach mieszkalnych
skrzynki pocztowe w domach jednorodzinnych
wyznaczone punkty w miejscach objętych zakazem
Wykonanie dużej akcji dystrybucyjnej w terenie trwa 3 do 5 dni. Stardardowo możemy realizować 3-4 takie akcje w miesiącu.
Kontrola dystrybucji „dwufazowa”:
kontrola wewnętrzna dystrybucji po stronie BTL
kontrola wspólna z klientem *
*według załączonego regulaminu kontroli
Etapy akcji dystrybucji bezadresowej
Etapy:
przygotowanie logistyczne akcji
realzacja zlecenia w terenie
kontrola jakości dystrybucji
Realizacja zlecenia w terenie:
rozdzielenie wśród kurierów materiałów dystrybucyjnych (ulotki/gazetki) oraz pomocniczych (mapy, raporty etc.)
kontrola efektywności pracy kurierów (zarówno kontrole wewnętrzne BTL jak i kontrole wspólne z klientem)
codzienne rozliczanie kurierów z kolportowanych materiałów i weryfikacja ich pracy
Logistyka i raportowanie
Logistyka
Zasektorowane mapy oraz baza danych przekazane na każdy punkt objęty obsługą. Indywidualne każdorazowo ustalenie rejonów dystrybucji wraz z kierownikami punktów.
Logistyka transportu
Odbiór własny z BTL z wyznaczonego magazynu bądź placówki klienta. Transport w rejony kolportażu po stronie BTL.
Raportowanie
Codzienny raport z wykonanej dystrybucji do godziny 12 za dzień poprzedni. Całościowy raport końcowy.
Przykład tworzenia sektorów dystrybucyjnych:
|
Podział główny
|
Podzial szczegółowy
|
Nazwa
|
XV | Praga Płd |
REJON 155 |
|
XV | Praga Płd | REJON 156 | |
XV | Praga Płd | REJON 158 | |
XV | Praga Płd | REJON 159 | |
XV | Praga Płd | REJON 160 | |
XV | Praga Płd | REJON 162 | |
XV | Praga Płd | REJON 163 |
Składowe ceny
Koszt kolportażu jednej sztuki ulotki/gazetki reklamowej zależy od:
nakładu dystrybucji
wagi jednostkowej materiału
cykliczności dystrybucji
obszaru doręczenia
miejsca odbioru
założeń transportowych